15 Ağustos 2013 Perşembe

İsveççe Aşk Sözleri / Ord av kärlek

Sıkılmayın diye birazda eğlenceli olsun.İsveççe Aşk sözleri paylaşmayı düşündüm umarım işinize yarar.

1-Jag älskar dig så mycket! / Ben Seni Çok Seviyorum!
2-Det vackraste i mitt liv / Hayatımın en güzel şeyi
3-min kärlek / Aşkım
4-Du och jag / Sen ve ben
5-Du är innebörden i mitt liv / Hayatımın anlamı sensin
6-Kära / Canım
7-Du är den vackraste / En güzel sensin
8-Du är den vackraste / En yakışıklı sensin
9-Du och jag kommer att bli mycket glad / Sen ve ben çok mutlu olacağız.
10-två av oss / İkimiz

*Alıntı Yaparken Link Belirtiniz.Emek Hırsızlığı Yapmayınız.
-Eğer yorumlarda istenirse yapmaya devam edeceğim.Anonim olarakta yorum bırakabilirsiniz.


9 yorum:

  1. Bunun gibi şeyler paylaşırmısınız?
    (Birine yollayacağım :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda senin için paylaşacağım.

      Sil
    2. Bu tür sözleri paylaşırsanız sevinirim bestem için gerekli...

      Sil
  2. Siteniz gerçekten çok yararlı bi site.Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim.Blogumuzu Takipte Kalın Lütfen.

      Sil
  3. Adsız 1 - En kısa zamanda senin için paylaşacağım.

    Adsız 2 - Teşekkür Ederim.Blogumuzu Takipte Kalın Lütfen.

    YanıtlaSil
  4. gracias esto será bueno para mis canción.

    YanıtlaSil
  5. Emeğinize teşekkürederim

    YanıtlaSil